Monday, October 13, 2008

Ny blogg

Etter å ha tenkt på saken en stund har jeg kommet fram til at det er på sin plass med en ny blogg. Ikke for å bytte ut den gamle, men som en ny i tillegg. Som tittelen antyder vil nok denne bloggen være mest for de spesielt interesserte, og foreløpig kan jeg si at den kommer til å inneholde følgende (minst!):
- Fine Bibelvers jeg snubler over
- Små og store vitnesbyrd
- Nyheter av betydning for emnet
- Mine tanker om Bibelen, kristendommen og tro generelt
- Kanskje noen små andakter, om jeg virkelig glimter til ;)

Kommentarfeltet vil selvfølgelig være som i den andre bloggen min -åpen for alle, men i siste instans kontrollert av moi.

Så får vi se da, hva som dukker opp etterhvert! Noen av dere synes sikkert dette er teit, og da har jeg en enkel og svært praktisk løsning: Ikke les denne bloggen da ;)

Til resten av dere; dette blir nok interessant! Håper at dere vil komme med respons på det jeg skriver, og SVÆRT gjerne om jeg skulle ta feil om noe. Det vil vi ikke ha noe av ;)

Aaaaaand play ball!

No comments: