Thursday, November 18, 2010

God natt!

Dere som kjenner meg vet at jeg er en drømmer. Nå tenker jeg ikke på dagdrømmer, men drømmer om natten! Jeg drømmer så ofte, så mye og så heftig at ofte er jeg helt utslitt når jeg våkner om morran. Jeg drømmer om alt fra at jeg har fri tilgang til store hyller med sjokolade til at jeg kjemper mot både det ene og det andre, og mareritt har jeg jammen nok av. Så jeg nevner nå dette innimellom for mine kristne venner, og innimellom er det noen som minner meg på at dette går det an å be for! Og sist mandag fikk jeg et veldig fint bibelvers som jeg har lyst til å dele med dere (vennligst ignorer de skitne sokkene i bakgrunnen...), for jeg tror virkelig at dette er sant og mulig - også for meg:


Ha en velsignet natt, og sov godt!

1 comment:

Line Kristine said...

Du kan også lese Salme 4,9:
I fred vil jeg legge meg ned og sove. For du, Herre, bare du lar meg hvile trygt.