Tuesday, June 15, 2010

Gjesteblogger?

Som du sikkert har lagt merke til er det veldig sporadisk at det oppdateres her, men jeg kunne godt tenkt meg at det kom en oppdatering minst en gang i uka. Så nå frir jeg til dere som kikker innom her: Har du lyst til å være gjesteblogger?

Det trenger ikke være noe stort - kanskje et dikt eller en sang du vil dele, noen ord, et bibelvers eller en andakt? Har du funnet en fin musikkvideo, tatt et bilde eller kanskje funnet en blogg du synes er fin? Lest en bok eller hørt en CD du vil anbefale? Reklamere litt for en event? Ske sky is the limit! (Eller, jeg er "the limit", det er ikke "anything goes" her, men du skjønner sikkert ut fra formen på bloggen hva jeg er ute etter ;)

Send meg en kommentar med emailadressen din i, så tar jeg kontakt på email! (Jeg godkjenner alle kommentarer her, så adressen din blir ikke publisert;)

Så, til tross for forrige bloggposts hjertesukk har jeg det bra - lånekassen deler ut et ekstra lite stipend i juni til oss lærlinger (noe jeg ikke trodde jeg fikk i år fordi jeg ikke fant noe om det på sidene mine...), jeg har fått sommerjobb og jeg føler meg veldig veldig bønnhørt :)

Jeg føler at Gud liksom smiler til meg og sier "Hahaha, trodde du virkelig at jeg ikke så deg?" :) Sånn kan det gå, "elendighet" blir så fort så stort og altoppslukende! Men pappa Gud ser det store bildet vettu! Som en jeg kjenner (men har glemt hvem, selvfølgelig) sa en gang:

Det er ikke slutt før det er bra! Og er det ikke bra, så er det ikke slutt!

Amen!

No comments: